Gezien de zojuist door het KNMI afgegeven code oranje van de komende dagen zitten wij als organisatie aanstaande woensdagavond in crisisoverleg bij elkaar om te besluiten wat er gaat gebeuren met de Citytrail.
Na dit overleg zullen we laten weten wat de plannen zijn. Afgelasten of wellicht een kortere route of andere aangepaste plannen.
Houd alle socials en deze website in de gaten!